Мешканців України радує мережа маркетів АТБ, яка активно розвивається. Починаючи з 2000-х років, вона стала найбільшою системою у сфері продажів із впровадженим самообслуговуванням дискаунтер. У магазинах АТБ пропонується великий асортимент: продукти харчування, господарські товари, дитячі товари – всі вони зручно розташовані на полицях. Продукція вирізняється високим рівнем якості, а формат магазину відповідає всім сучасним вимогам покупців.

Історія розвитку компанії
Своє становлення АТБ зараховує до 1993 року. За 25 років компанія розвинула свою систему до найбільшої мережі роздрібних магазинів. На сьогоднішній момент є понад 900 торгових точок, які захоплюють 21 область України. Компанія активно впроваджує актуальні в сучасному світі технології, контролює якості товарів та роботу фахівців із клієнтами. Завдяки такій стратегії роздрібна мережа займає високі позиції серед своїх конкурентів.
Асортимент
Завданням компанії є забезпечення українців якісними товару та продуктами, які реалізуються за низькими цінами. Гарантією фірми є застосування високоефективних технологій, що дозволяють досягати найвищого рівня.
Супермаркет у свій асортимент включає понад 3500 товарів споживання, причому близько 800 представлені під торговою маркою АТБ. Цей факт впливає зниження вартості, оскільки фірмі не потрібно витрачати кошти рекламні кампанії та розвитку бренда. Кожен магазин обслуговують висококваліфіковані спеціалісти, які проходять професійну підготовку.
Перевірка якості
Роздрібна мережа активно використовує новітні технології перевірки товарів відповідність встановленим нормам законодавством. Враховуються такі показники, всього їх близько двадцяти:
- Безпека – рівень вмісту заборонених елементів чи мікробіологічних компонентів суворо відповідає вимогам;
- Органолептика – враховується колір, складова компонента, його смакові якості та консистенція;
- Перевірка на наявність незаконних добавок у складі;
- Маркування та споживча упаковка.
Компанія дбає про своїх споживачів, тому ввела у свою систему програму під назвою «Гарантія свіжості». При виявленні або купівлі товару з терміном придатності, що минув, покупець має право отримати кошти в триразовому розмірі від вартості товару. Для цього потрібно наявність документа, що посвідчує особу, дотримуватися встановлених правил, які потрібні для участі в акції.
Своя торгова марка для покупців
АТБ – це роздрібна мережа, що пропонує товар власного виробництва за мінімальними цінами. Щодня в мережі супермаркетів діють акції на певні товари.
Відмінною особливістю даної продукції є якісний контроль за сировиною, що використовується для виробництва.
Компанія створила сприятливі умови для покупців та стрімко розвивається, охоплюючи сучасні технології.
Контакти Компанії АТБ Маркет
- Гаряча лінія: 0-800-500-415
- Офіційний сайт АТБ: atbmarket.com
- Сторінка у Facebook: facebook.com/ATB.Market
- Вакансії та Кар’єра в АТБ: Вакансії